[linux] Re: Kleuren html tabel ook op de printer

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Aug 16 01:42:06 CEST 2005

Op ma, 15-08-2005 te 20:47 +0200, schreef Hans Paijmans:

> Mijn vorige mail is niet doorgekomen (nieuwe PC)  maar het antwoord ligt
> mogelijk in File->Page setup, en dan 'print background' aanvinken...

Als quick fix werkt dit in ieder geval. Maar om iedereen deze aanpassing
te laten maken ...
Ik zal dus nog wat onderzoek moeten doen i.v.m. stylesheets.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>