[linux] Re: Het Open Source artikel in de Elsevier .

Zo Aug 21 12:23:47 CEST 2005

On Sun, Aug 21, 2005 at 10:27:56AM +0200, Bram Mertens wrote:
> Hij was aangenaam verrast door de eenvoud van de installatie van SuSE 9.3
> en toen ik hem wees op transgaming.com was hij helemaal onder de indruk...

ik heb al vaker gezien dat mensen verrast zijn en van die mensen waarvan
je 't niet verwacht, hoor je dan 'hmm, net windows, alleen loopt het
niet vast'..

> Ik heb trouwens vrijdag nog een andere collega uitgelegd dat je voor
> Linux wel degelijk een supportcontract kan krijgen voor distributies
> zoals Red Hat.

of SUSE. Daarnaast levert IBM (en ook Fujitsu-Siemens, die een loopje
neemt met de klanten, dus daar kan je beter niet naartoe gaan) gewoon
vor dezelfde pris per maand support als voor windows.

> Het is jammer dat zo veel mensen achter hun ramen in het donker blijven...

Nu is de keus voor de geteste set wellicht ook iets wat van belang is.
Allereerst zou ik meer distributies geprobeerd hebben. Er zitten nogal
wat verschillen in.

--
http://www.linux-it.nl