[linux] Re: umask probleem bij installatie

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Aug 23 23:25:26 CEST 2005

Op di, 23-08-2005 te 21:30 +0200, schreef Roeland Th. Jansen:

> normaal gesproken is dat een eenmalige instelling van je systeem...

Ik ben een beetje paranoïde :-D en heb hem standaard op 0077 staan.
Voordat ik een pakket ga compileren, linken en installeren moet ik dat
dus tijdelijk weer op de default van 0002 zetten.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>