[linux] Drivers voor kaarten "op" ASUS moederboard

Wo Aug 24 10:38:24 CEST 2005

Heb een nieuw systeem gekocht met daarin een ASUS A8N-E moederboard.
Daarin zitten een aantal kaarten verwerkt die wel door mijn SuSE 9.3
worden herkend (netwerk: ASUSTEK CK804 ethernet controller  en geluid
CK804 AC'97), maar waar ikzelf niet mee kan praten (= niet kan laten
herkennen door programma's). Vraag me af door welke drivers dit mobo
aangestuurd kan worden. Iemand iets vergelijkbaars opgelost wanneer de
hardware op het mobo zat?
Dank
--
Julien Michielsen