[linux] Re: Unix textfiles editen in windows.

Vr Aug 26 18:56:38 CEST 2005

On Fri, 26 Aug 2005, Hans Paijmans wrote:

> Wordpad laat de Unix-file goed zien. Ik dacht eigenlijk dat
> cr/lf's in html- en php-files geen probleem waren.

In PHP code weet ik niet. Maar HTML negeert ze totaal voor de opmaak. Dat
was tenslotte een doelstelling van het hele gebeuren.

PS: Heeft iemand nog een wordpad versie die <ESC>:wq snapt? (Ik durf
geeneens op een <ESC>:%s/^HE.*LES$// feature te vragen ;-)

Maar toen ik de diff functie van gvim aan een collega liet zien was hij
gelijk verkocht. Scheelt uren turen op config files.

Hugo.