[linux] Re: Debian installeren op RAID-controlled disks

Gerard g.boor op inter.nl.net
Ma Aug 29 23:16:11 CEST 2005

> Hmm... in mijn herinnering werd de 3w_9xxx module vanzelf geladen
> tijdens de installatie procedure (met netinst cdrom). Ze zitten sowieso
> standaard in de 2.6.8-11-amd64-generic kernel-image die op de netinst
> cdrom zit.

Dat is het! Ik wist niet dat de netinst ook met kernel 2.6 te draaien was,
dus ik heb al die tijd zitten klooien met 2.4. Na wat zoek- en leeswerk
heb ik de install opgestart met "linux26" en ineens ziet ie wel de HDs :D
Bedankt voor de duw in de juiste richting :) dit scheelt weer een hoop
geklooi met het onnodig bouwen van kernels :)

> Paul Slootman

- Gerard