[linux] Re: Debian installeren op RAID-controlled disks

Di Aug 30 16:05:18 CEST 2005

On Tue, Aug 30, 2005 at 10:37:26AM +0200, Paul Slootman wrote:
> We hebben hier op werk de grootst mogelijke problemen met 2.6 op Dell
> rackmount servers. 2.4 is absoluut rock solid, 2.6 levert meestal een
> hangend systeem op binnen een maand (vaak binnen een week).
> Uitzondering is als de eigen disken bijna niet gebruikt worden, dus het
> zal wel een issue zijn met de SCSI controller o.i.d.

klaarblijkelijk doen we toch wat fout. gebruik eens SLES zou ik zeggen.
Dell verkoopt meestal RH of SLES mee en geen debian.

> Er zijn gewoon meer systemen die stabiel blijken met 2.4 dan met 2.6.
> (Gevallen zoals waar dit draadje mee begon tellen niet, want die draaien
> dus helemaal niet met 2.4, dus ook niet instabiel :-)

en waar vinden we die statistieken ? blijft vreemd dat het alleen uit
een bepaalde hoek komt altijd.

ten tijde van 2.4 was het ook al niet goed. je zou haast denken dat
jullie romeinen zijn, rare jongens ;-)

--
http://www.linux-it.nl