[linux] Re: Systeem upgrade, hoe daarna de homedir?

Di Aug 30 19:00:38 CEST 2005

On Tue, Aug 30, 2005 at 03:43:30PM +0200, Johan Wevers wrote:
> Ik gebruik geen KDE of Gnome, dat scheelt al een hoop. Bij mijn laatste
> upgrade hab ik .fvwm95rc met de hand bijgewerkt en .xinitrc vervangen
> door een nieuwe versie. Meer config files die van belang zijn voor X
> heb ik niet.

hoe ernstig denk je dat 'de hoop' is Johan ?

voor this kwak ik steevast een nieuwe update over de oude software heen
en op ene enlek icoontje na en wat andere kleine dingen, ben je in een
half uurtje klaar met alles te fixen.

> Verder heb ik uiteraard complete backups van het oude systeem gemaakt,
> en staat /home op een aparte partitie die ik bij herinstallatie niet
> laat mounten maar achteraf pas in fstab zet.

begrijpelijk, maar dat kan je gaan bijten als je pech hebt.

--
http://www.linux-it.nl