[linux] Re: libparted-vraag, nu voor libSDL_image

Zo Dec 4 03:04:10 CET 2005

On Sat, 3 Dec 2005, Hugo van der Kooij wrote:

> Ik ben kritisch op JOUW installatie! Naar verwachting is dat een issue van
> de distributie bakker die je gekozen hebt.
>
> Maar met Solaris ben ik al jaren gewend dat ik eerst de 32 bit package
> installeer en dan de 64 bit versie toevoeg.
>
> Voor de uitdagingen bij Linux lees je bijvoorbeeld:
> http://www.redhat.com/magazine/009jul05/features/multilib/
>
> Als een distributie niet zelf 32 bits en 64 bits libaries naast elkaar kan
> zetten dan deugt de distributie niet. Dit is een issue wat al in 2001
> uitgebreid is behandeld in LSB verband bijvoorbeeld.

Dank je! Dat is inderdaad een gemakkelijk en zeer instructief artikel
over de moeilijkheden waar ik tegenaan liep met de installatie van dat
32-bits ptogramma. Heb hier niks maar aan toe te voegen, en net na de
piep van 03 uur ga ik maar slapen.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl