[linux] Re: smba :-(

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Dec 12 20:40:48 CET 2005

> Hij komt steeds terug met 'n login-box. Hebben zowel met als zonder
> "domein\..." geprobeerd.

Ok, dit is een lang shot: samba kan niet overweg met encrypted passwords. je
moet in het registry ergens aanzetten dat windos ze ook unencrypted mag
versturen.
Het lijkt mee een beetje sterk verhaal, maar dit is wat er bij mijn orakel
naar boven kwam. Pas op, ik heb 3 jaar terug voor het laatst met samba
gespeeld, dus ik zou het heel goed fout kunnen hebben...

> Nou dan zou ie 't bij de laptop ook niet moeten doen?

Tja als dit waar is dan zou die instelling al wel een s veranderd kunnen zijn.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl