[linux] samba (2)

H. van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Zo Dec 18 21:24:28 CET 2005

Op ma, 12-12-2005 te 20:14 +0100, schreef Folkert van Heusden:
> Een vriend van me heeft een xp laptop (xp pro sp2) en een desktop (xp
En ik heb 2 pc's. Een met XP en een met Ubuntu Hoary (=debian).
Als ik de gedeelde map (=SharedDocs) in XP wil bekijken, krijg ik
steeds:

Kan locatie smb://"Gebruikersnaam"@192.168.0.1/"Gedeelde map"/"Map" niet
weergeven. Er is geen standaardactie geassocieerd met ...
Tussen de aanhalingstekens staat steeds wat ik daarvoor in een venster
heb ingevuld.

2. Kan ik ook een gedeelde map maken in de fat32-partitie? XP wwarschuwt
dat ik al een gedeelde map heb als dat probeer.

Hein van Dijk