[linux] Re: Iemand geslaagd in OpenSuSE internet-installatie?

Vr Dec 16 22:29:12 CET 2005

On Thu, 15 Dec 2005, Roeland Th. Jansen wrote:

> ik heb met k3b (overigens niet echt intuitief en daardoor is de kans op
> een niet echt bootable cd best mogelijk) de beta's gebakken zonder
> problemen.
>
> heb je wellicht nu een cd met daarop een file die cd.iso heet ?

Daar zal het hem wel in zitten:
ls /cd -l
total 65564
-r--r--r--  1 root root 67137536 2005-12-10 06:32 boot.iso

Had deze iso eerst gemount moeten worden, en dan bv. vanaf het mountpunt
met growisofs naar een cd gestuurd moeten worden? Dat boot.iso-bestand
kan inderdaad onmogelijk direct als iets boot-baars benaderd worden.

> los van dit alles: ik kan je wel een free DVD sturen van S10, is een
> uitgeklede versie maar is up te daten; ook kun je gewoon de i386 DVD iso
> of de echte "boxed versie" als iso wel vinden. even de iso op dvd bakken
> en klaar is kees.

Dank je, maar dit had - indien gedaan zoals het hoort ;-) - toch ook al
iets fatsoenlijks op moeten leveren

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl