[linux] Re: Iemand geslaagd in OpenSuSE internet-installatie?

Do Dec 15 23:19:19 CET 2005

On Sat, Dec 10, 2005 at 06:43:30PM +0100, Julien Michielsen wrote:
> Zou graag SuSE-10 willen installeren, en had gedacht dat dit zou kunnen
> door eerst een iso-image op te halen, en daarvan op te starten. Daarna
> geef je het IP-adres van de ftp-server op, en zou het verder moeten
> gaan. ... Toch?
> De eerste stap ging natuurlijk goed, en gaf mij boot.iso, met grootte
> 67137536, en md5sum 5b9755656ecbce011efbbc8ddcf7bdf4  /mnt/a8/boot.iso

ik heb met k3b (overigens niet echt intuitief en daardoor is de kans op
een niet echt bootable cd best mogelijk) de beta's gebakken zonder
problemen.

heb je wellicht nu een cd met daarop een file die cd.iso heet ?

los van dit alles: ik kan je wel een free DVD sturen van S10, is een
uitgeklede versie maar is up te daten; ook kun je gewoon de i386 DVD iso
of de echte "boxed versie" als iso wel vinden. even de iso op dvd bakken
en klaar is kees.

--
http://www.linux-it.nl