[linux] Re: PXE boot ziet de DHCP offers niet.

Zo Dec 18 00:35:17 CET 2005

On Sat, Dec 17, 2005 at 07:01:15PM +0100, Roeland Th. Jansen wrote:

> http://wiki.ltsp.org/twiki/bin/view/Ltsp/DhcpdSiaddr
>
> wellicht dat dat een probleem is. het is nl versie 3.03; Robert gebruikt
> 3.01 en daar werkt het (ik heb ook in de planning een downgrade test
> staan)
>
> PXE schijnt ook niet te reageren als er invalid data gestuurd wordt..

die link die hier boven staat heeft het probleme 'gefixed' -- inderdaad
een probleem in de dhcpd (v3.03).

Ik heb nu op de laptop als pxe boot server en op dezefde laptop onder
vmware als client nu linux gestart (via bridged network dus)

--
http://www.linux-it.nl