[linux] twee processoren en Linux

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Dec 27 10:04:20 CET 2005

Dank voor de info over Bluetooth. Ik begrijp dus dat het speeltjes zijn
zolang ik niet tenminste een GSM o.i.d. heb met bluetooth en dat ik
zelfs dan nog niet zoveel practisch nut zie.

Volgende vraag: Ik zit te peinzen over een PC met twee processoren, met
name omdat ik dan wellicht de ene processor gewoon de Linux desktop zou
kunnen laten draaien en de andere bijvoorbeeld VMware. Maar is dat ook
zo? Kun je aangeven welke tasks door de ene en welke door de andere
worden uitgevoerd?
Of is die tweede processor uitsluitend bedoeld voor grafisch gedoe met
spelletjes?

Paai