[linux] Re: twee processoren en Linux

Di Dec 27 11:27:24 CET 2005

On Tue, Dec 27, 2005 at 11:23:39AM +0100, Hans Paijmans wrote:

> OK: laat ik het anders stellen: schiet ik er iets mee op, voor een
> machine die voornamelijk als desktop wordt gebruikt, en dan met
> toepassingen als VMare?

met SMP schiet je altijd op onder linux. maar vergeet ook niet dta emory
ook een aardig stukje is om aandacht aan te besteden.

als ik een of meerdere virtual machines laat draaien hier, dan heb ik
niet het idee dat de boel trager wordt, of dat het OS dat draait er last
van heeft binnen vmware.

de HP7600 heeft 1.5 GB; mijn tyan systeem heeft 2 GB memory.

--
http://www.linux-it.nl