[linux] Re: twee processoren en Linux

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Di Dec 27 11:29:58 CET 2005

Op 27-12-05 heeft Hans Paijmans<j.j.paijmans op uvt.nl> het volgende geschreven:

> OK: laat ik het anders stellen: schiet ik er iets mee op, voor een
> machine die voornamelijk als desktop wordt gebruikt, en dan met
> toepassingen als VMare?

Ik denk het op zich wel. Maar om er nu speciaal in te investeren
alleen daarom..... "Nothing beats cubic inches" zeggen ze in de
states. Voor een desktop is het misschien handiger om te investeren in
een beetje potente P4 (eventueel ook al met HT) dan in een dual
processor. Een desktop heeft toch over het algemeen een andere inzet
dan een server. Ook speelt natuurlijk de rest een rol zoals de
controllers en de HD. Het moet allemaal bij elkaar passen.

Maar gaat het nu voor jou om een nieuwe machine of..... ?

Marc

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman