[linux] Re: Logout in http?

Do Dec 29 07:27:58 CET 2005

On Wed, 28 Dec 2005, Johan Wevers wrote:

> Als het daarvoor is: al eens gekeken naar Webmin (http://www.webmin.com/)?

En hoe gaat webmin mij helpen om te controleren of een account wel de
juiste servers ziet in nagios? Of zelfs: Hoe gaat webmin het inloggen met
diverse web accounts regelen die niets van doen hebben met gewone accounts
of zelfs normale web accounts?

Het is al een tijdje geleden dat ik webmin eens gezien had. Maar ze hebben
nog steeds geen nagios module. En die doet dan nog steeds niet wat ik met
deze oplossing wil.

Hugo.