[linux] Re: Logout in http?

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Do Dec 29 10:37:51 CET 2005

Hugo van der Kooij wrote:

>En hoe gaat webmin mij helpen om te controleren of een account wel de
>juiste servers ziet in nagios?

Geen idee, ik moet er ergens overheen gelezen hebben dat je dat nodig had.
Ik weet verder helemaal niks van nagios, of het door Webmin ondersteund
wordt heb ik nooit uitgezocht.

>Of zelfs: Hoe gaat webmin het inloggen met diverse web accounts regelen die
>niets van doen hebben met gewone accounts of zelfs normale web accounts?

VZIW kun je webmin accounts maken die niks met de gewone logins te maken
hebben.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html