[linux] Re: booten 64-bits systeem

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Dec 29 17:57:31 CET 2005

Alexander Volovics wrote:

> Hallo Hans,
>
> Het zou handig zijn als je wat meer hardware details gaf:
> - welk moederbord
> - welke chipset: nvidia, sis, ali, enz.
> - welke soort HD: SATA of IDE
> - welk soort cdrom device: ATAPI of SATA ATAPI

athlon64 3200++
GA-K8N51GMF-9 moederboard
nvidia chipset
SATA hd (volgens de folder).
benq dw164 (bios) sata weet ik niet, ik heb die term tot vandaag nooit
gehoord :-)

Ik heb net ook geprobeerd de 32-bits CD te installeren, maar na het
bootmenu wil Linux die DVD-drive gewoon niet zien, ongeacht of er de
DVD of de CD van SuSE 9.3 inzitten. Dus daar zit een probleem.

Windows gaat overigens wel probleemloos, dus er zijn geen hardware
problemen.

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net