[linux] Re: Recovery harde schijf

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Vr Dec 30 12:20:41 CET 2005

On Friday 30 December 2005 12:06, Paul Slootman wrote:

> Mwoah, waar ik werk hebben we meerdere tientallen TB's draaien onder
> RAID, en er is nog nooit spontaan wat fout gegaan. [...]
>
> We hebben zelfs een RAID5 set kunnen herstellen waar een disk kapot was
> gegaan[...]

Voor beide van jullie geldt: het meervoud van anecdote != data

> Overigens bevat het voorbeeld nu X waar eerst a stond (als in sda1), om
> toekomstige cut&paste te voorkomen :-)
Yup cut& paste is evil. Zou er een mogelijkheid zijn om dat in een terminal
(en/of een programmeer omgeving) te verhinderen of moeilijker te maken?
(misschien automagisch een commentaarteken er voor zetten?

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl