[linux] amd-64: network opgelost

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Vr Dec 30 20:41:41 CET 2005

Mooi; een probleem is opgelost. Van de nvidia-site heb ik drivers
voor de ethernetkaart opgedoken, en /dat/ werkt. Wie het intesseert:
NFORCE-Linux-x86_64-1.0-0306-pkg1.run. ZIt ook een audio driver in,
maar dat staat erg laag op mjn prioriteitenlijstje.

Dus vrolijk verder met de DVD-drive proberen te vinden... Kast
opengeschroefd, en ik zie dat de gewone harde disk met een
stuk elastiek is aangesloten in plaats van met de brede ide-
kabel die ik de afgelopen vijftien jaar heb leren liefhebben.

Dat zal die SATA dan wel zijn. De DVD-speler zit echter nog met een
ide-kabel vast. In de BIOS zitten niet veel aanknopingspunten.
Gewoon verder ploeteren :-)

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net