[linux] Re: problemen op amd64 met DVD en netwerk

Alexander Volovics awol op home.nl
Za Dec 31 11:01:48 CET 2005

On Fri, Dec 30, 2005 at 05:25:25PM +0100, Hugo van der Kooij wrote:

> Ehh. Hoe kan je een ATA en een SATA connector door elkaar gooien?

> Dat zijn nogal verschillende connectoren en fysiek verwisselen lijkt me
> niet zo waarschijnlijk. (Zeg maar dat pasen en pinksteren eerder op
> dezelfde dag zullen vallen.)

Inderdaad, een domheid van de eerste orde. Het is fysiek gewoon
onmogelijk!
Ik weet niet waarom ik dat eruit geflapt heb. We zullen dat maar
op een tijdelijke blackout gooien en hopen dat het zich niet herhaalt.

Alexander