[linux] Re: wie weet er een draaiende versie van WP8?

Za Feb 5 12:08:33 CET 2005

On Fri, 4 Feb 2005, joop gerritse wrote:

> die links die je geeft werken niet meer, en een heleboel andere referenties op
> google idem dito (vernoedelijk om dezelfde reden). Kun jij die twee rpms niet
> even naar me mailen?

Beetje creativiteit kan geen kwaad. Je zoekt een mirror site op de Redhat
online heeft staan en neus even door de update directories heen voor Red
Hat Linux 5.2

Dan kom je al gauw op een link als:
ftp://ftp.nluug.nl/mirror/os/Linux/distr/RedHat/ftp/redhat/linux/updates/5.2/en/os/i386

Hugo.