[linux] Pop3 en virtuele maildomeinen

Roland Leurs roland.leurs op home.nl
Zo Feb 6 11:09:16 CET 2005

Hi,

Ik heb een server ingericht met Postfix om virtuele maildomeinen te
gebruiken. Dat werkt prima. Het systeem is zo geconfigureerd dat de
eigenaren van de mailboxen niet opgevoerd zijn als gebruiker van de
host. Als ik mail stuur naar box op domein1.net komt dat in een andere
directory terecht als box op domein2.net. Geen probleem.

Maar nu het ophalen... met welke pop3 server kan ik gebruikers hun mail
laten ophalen uit die virtuele maildomeinen? Ook hier weer zonder de
gebruikers op te voeren als users op de host. Heeft iemand daar al iets
mee gedaan?

Groeten,
Roland Leurs