[linux] Re: desktop krijgt geen IP van router, laptop (draadloos) wel

Ma Feb 7 16:17:00 CET 2005

Aldus schreef Bram Mertens op Mon, Feb 07, 2005 at 03:22:09PM +0100:

> Zoals ik vrijdag al liet weten heb ik pas een router gekocht en (dacht
> ik) geconfigureerd. Vrijdag en heel het weekend geen enkel probleem
> ondervonden en ik heb ook niets meer aangepast aan m'n configuratie...
>
> De router "reseten"?
>
> linksys WRT54G

Een simpele check: probeer je router te benaderen met telnet of http
en de configuratie te controleren of die nog overeenkomt met de wijze
waarop ze vorige week was ingesteld, in het bijzonder DHCP.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		Waar is Volkert wanneer je hem nodig hebt?