[linux] Re: [: broadcom wifi chipset]

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Do Feb 10 10:11:28 CET 2005

> nadeel van die wrapper bende is dat je het voor serieuze zaken niet kunt
> gebruiken. doe mij maar native....

Waarom niet dan? Draait bij mij erg stabiel. Geen hanger, niets.

Folkert van Heusden

Op zoek naar een IT of Finance baan? Mail me voor de mogelijkheden!
|UNIX admin? Then give MultiTail (http://vanheusden.com/multitail/)|
|a try, it brings monitoring logfiles to a different level! See    |
|http://vanheusden.com/multitail/features.html for a feature list. |