[linux] Re: [: broadcom wifi chipset]

Do Feb 10 11:02:37 CET 2005

On Thu, Feb 10, 2005 at 10:59:56AM +0100, Paul Slootman wrote:

> kismet zal wel niet werken...

en de andere native tools vast ook wel niet helemaal goed.

ik heb zo'n ding in mijn laptop zitten. eens kijken of ik een mini-pci
geval kan vinden die wel native support heeft en anders rot ik dat ding
bij het oud vuil. (scheelt ook weer -- geen batterij-belasting als
iemand 'm aanzet per ongeluk)

--
http://www.linux-it.nl