[linux] Re: Waar in de NL leven Linux gebruikers?

Henk Wichers henk op wichers.info
Za Feb 12 10:27:22 CET 2005

Op za, 12-02-2005 te 09:58 +0100, schreef Hugo van der Kooij:
> Hoi,
>
> Ik keek toevallig op de linux counter en zie zowaar dat er meerdere
> personen die welbekend zijn op deze lijst ergens vaag in NL rondhangen.

Ik vraag me af of de counter wel een goede weerspiegeling is,
als je nagaat dat b.v. een of andere redflag user in china echt niet op
de hoogte is van een of andere linuxcounter. Mijn moeder heeft er ook
echt geen idee van, ik zou haar eerst moet uitleggen van hoe en wat.
Dan zal ze zeggen, Henk: je zegt toch altijd dat ik niet zomaar overal
me moet laten registreren.
Buitendat zou dit eigenlijk automatisch bij het installeren moeten
gebeuren. onder het mom van productactivation ;)

--
Henk Wichers <henk op wichers.info>