[linux] php/apache/mysql.

linux op fonhof.nl linux op fonhof.nl
Zo Feb 13 14:31:53 CET 2005

Hallo allen,

Ik heb een vreemd probleem met een combinatie van php/apache/mysql.

Ik heb mij gestort op het downloaden van php progjes en dit te laten
draaien op mijn server. Als ik een php progje installeer waar mysql voor
nodig is dan gaat dit 8 van de 10 keer mis. Mysql neemt geen record op
zonder dat er ergens een foutmelding te zien is. Het vreemde is dat dit
niet altijd het geval is. Squirrelmail bv loopt perfect. Ik heb
uiteindelijk wat simpele progjes gebruikt waar ik alleen server, user en
paswoord hoef te wijzigen om het simpel te houden maar ook geen resultaat.
Is dit een bekend probleem onder FC 3 dat ik niet mee heb gekregen?

Ik ben volledig los omdat ik dus ook nergens een melding kan vinden.

Groeten,
Maurice