[linux] Re: vfat partitie omzetten naar reiserfs

Zo Feb 13 16:40:44 CET 2005

On Sun, Feb 13, 2005 at 04:08:25PM +0100, Bram Mertens wrote:
> Op m'n laptop heb ik twee vfat partities /dev/hda5 en /dev/hda6. Nu wil
> ik de grootste van deze partities (/dev/hda5) omzetten naar reiserfs
> omdat het kunnen lezen van de data in deze partitie onder Windows
> eigenlijk overbodig geworden is.
>
> Hoe moet ik zoiets aanpakken zonder data te verliezen?

de hele bende copieeren naar een andere plek. filkesystem nuken en
reiser maken. dan die bende terug plakken op die reiser partitie.

er is geen conversietool die ff van vfat reiser maakt zover ik weet.

--
http://www.linux-it.nl