[linux] Re: adres labels maken

Di Feb 15 10:38:00 CET 2005

Aldus schreef John van der Velden op Mon, Feb 14, 2005 at 10:28:50PM +0100:
> Hallo,
>
> Dit is mijn eerste posting.
> En ik vroeg me af hoe ik het nou voor elkaar moet krijgen om een mailing te
> automatiseren.

Om adresetiketten te maken en af te drukken zou je de SGML tools kunnen ge-
bruiken. Je hoeft daarvoor slechts een eenvoudige DTD te schrijven. De rest
realiseer je met een AWK scriptje.

> Het gaat om een standaard brief en adres gegevens uit een kladblok.

Inscannen met sane en dan door een OCR programma halen?

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		Waar is Volkert wanneer je hem nodig hebt?