[linux] Re: Apres-ski - OT

Erik Harperink hbharperink op quicknet.nl
Di Feb 15 20:47:22 CET 2005

On Tuesday, February 15, 2005 8:28 PM, "Roeland Th. Jansen"
<bengel op grobbebol.xs4all.nl> wrote:

> maak daar maar een URL van naar het plaatje.....

Roeland,

Ik zet het plaatje straks op mijn homepage. Ik had er even niet aan gedacht
dat ik geen jpegs in een bericht kan steken bij deze discussiegroep. Sorry !

Het plaatje is een affiche van Tux die een apres ski party aankondigt in het
sportcentrum van Hoorn (NH).

Oostenrijkers en Nederlandse toeristen gaan vaak naar de apres ski met hun
lederhosen aan. Tux heeft zelfs geen broek nodig (makkelijk voor de dames op
het feest :-) ).