[linux] Re: vfat partitie omzetten naar reiserfs

Do Feb 17 14:34:17 CET 2005

On Thu, Feb 17, 2005 at 01:21:18PM +0100, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Ik zou die mededeling gewoon hebben genegeerd.

sommige fdisk programma's roepen dat het beter is. zelf fidisk ik
gewoon, klad het weg op disk. daarna fdisk -l ik een keer om te zien of
het OS en de disk het met elkaar eens zijn. zo ga gaan we gewoon verder.

> Drie keer rebooten?
> Drie keer rebooten?
> Drie keer rebooten?

't is altijd de sport om dat dus NIET te doen... ;-)

kernel updates en hardware fail/changes daargelaten is een reboot eigenlijk
niet nodig.

--
http://www.linux-it.nl