[linux] Re: LPI?

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Wo Feb 23 07:45:26 CET 2005

Op di, 22-02-2005 te 16:43 +0100, schreef Erik Harperink:
> Een paar weken geleden hebben we bezoek gehad van een vertegenwoordiger van
> de LZG in Utrecht die ook binnenkort van start wil gaan. Ik ben zijn naam
> even kwijt, maar dat kan ik wel even navragen. De LZG-groep in Hoorn heeft
> overigens ook een groot aantal deelnemers uit Amsterdam e.o.

Even voor de duidelijkheid. Dat was Jelle en die is GEEN
vertegenwoordiger van LZG-Utrecht. Ondanks alle pogingen van Marlies en
ondergetekende om tot een vruchtbare samenwerking te komen, bleef hij
zand in de machine strooien. Vandaar dat wij, nadat we erg veel energie
aan hem hadden verspild, besloten hebben ons energie te besteden aan
nuttige zaken.

--
Cecil Westerhof <cecilwesterhof op xs4all.nl>