[linux] Nieuwe versie van evolution

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Wo Feb 23 14:50:52 CET 2005

Ik ben over gegegaan op SUSE 9.2 en daar zit evolution 2.0.1 bij. Ziet
er op zich goed uit. Er zijn echter een paar dingen die niet helemaal
goed zijn gegaan met de conversie. O.a. zijn mijn handtekeningen
(waarmee je een bericht afsluit, niet die waarmee je authoriseert)
verdwenen. Als ik die opnieuw probeer aan te maken krijg ik een
foutmelding:
        Kon handtekening-bestand niet opslaan.
        Doordat "Onbekend bestand of map".

Iemand een idee wat dat kan zijn? Als ik met Google zoek krijg ik enkel
URL's met betrekking op digitale handtekeningen (PGP), maar dat is een
ander type als dat wat ik zoek.

--
Cecil Westerhof <cecilwesterhof op xs4all.nl>