[linux] Re: Nieuwe versie van evolution

Cecil Westerhof Decebal op DecebalComputing.nl
Wo Feb 23 21:27:13 CET 2005

Op wo, 23-02-2005 te 16:31 +0100, schreef Bram Mertens:
> Misschien kan je eens kijken in de archieven via
> http://lists.ximian.com/mailman/listinfo/evolution

Heb met een beetje zoeken mijn antwoord gevonden. In
~/.gconf/apps/evolution/mail/%gconf.xml stond als pad nog ~/evolution
i.p.v. ~/.evolution. (Bij een paar andere configuratie bestanden ook
trouwens. grep is hier je vriend.) Dit heb ik goed gezet. En een
directory signatures aangemaakt. (Die was er namelijk niet meer.) Hierna
moesten alle signatures worden verwijderd en opnieuw worden aangemaakt.
Toch wel een beetje slordig van Ximian.