[linux] Re: lichtelijk OT vraagje mbt wifi

Do Feb 24 16:38:51 CET 2005

On Thu, Feb 24, 2005 at 04:35:22PM +0100, joop gerritse wrote:

> De Kleinvermogensregeling staat zendapparatuur zonder vergunning toe tot een
> maximum van --uit mijn hoofd-- 100 mW

ik dacht dat het minder was. maargoed, maakt niet uit. je zit aan nog
een punt vast en dat is de maximaal uitgestraalde level.

je kunt dus best een grote antenne op het dak zetten maar dan "mag" je
vermogen ook omlaag.

of er door de instanties goed naar gekeken wordt is een ander verhaal
natuurlijk.

--
http://www.linux-it.nl