[linux] Re: Webdav

Emiliano Heyns emiliano op iris-advies.nl
Vr Feb 25 12:08:19 CET 2005

Daniel C. von Asmuth wrote:

>Grote Goden,
>
>Ik heb zo'n beetje de beschrijving in de vorige c't gevolgd en een
>tweetal directories toegankelijk gemaakt met mod-dav in Apache 2.
>
>Vervolgens kan het konqueror programma onder Linux daar ook netjes
>in lezen en ook schrijven, maar de Internet Exploder onder Windows
>2000 kan de inhoud wel weergeven als HTML index, maar niet als
>'web folder'.
>
>Wat kan de oorzaak zijn en wat is er evt. aan te doen?

Volgens mij toetst IE aan de root van de server of hij DAV enabled is en
trekt daaruit conclusies voor de hele site. Probeer die directory eens
via DAV aan te bieden op de root van een CNAME of zo. Er is een
workaround maar dan moet ik even graven en het is nuttig te weten of dit
het probleem wel is.

Emile