[linux] Re: faxen zonder fax: mogelijk?

Za Feb 26 17:27:57 CET 2005

Aldus schreef Ulrich op Sat, Feb 26, 2005 at 05:21:14PM +0100:
> Assalaamou aleykoum,
>
> ik vraag mij af of het mogelijk is, om een fax te versturen zonder zelf een
> fax-modem te hebben. Ik heb een faxprogramma geinstalleerd, maar bij het
> versturen krijg ik de melding: 'modem does not respond' Dus is het wel
> mogelijk?
>
> Bedankt,
>
> Ulrich

Je zou FaxMail kunnen proberen: geen modem nodig, maar wel een Internet-
verbinding met e-mail. In feite verstuurt het Postscript bestanden naar
een goedwillende provider (bijv. Demon in Nederland) die je bericht dan
naar de gewenste bestemming fakst.

Shalom,

Daniel

--
		Waar is Volkert wanneer je hem nodig hebt?