[linux] Re: pgp/gpg sleutels uitwisselen

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Zo Feb 27 11:58:38 CET 2005

On Sunday 27 February 2005 09:51, Gijs Hillenius wrote:
>      > Kennelijk is deze aardige gwoonte in onbruik geraakt nij de
>      > nllgg?
>
> Eh.. zie op de site of in de nieuwsbrief het programme van de meest
> recente bijeenkomst. Er is bij mijn weten tenminste 1 sleutel
> uitgewisseld :-)

Mijn excuses. En sterker nog, ik zie op de lijst voor 5 februari zelfs staan:

[citaat]Ca-certificeerders en pgp-keys uitwisseling
 Als vervolg op de lezing van afgelopen december, zijn er nu de hele dag door
er Ca-certificeerders aanwezig met formulieren die je ter plekke kan
invullen.
 Neem wel een identiteitsbewijs mee. En als je wilt, een uitdraai van je
pgp-key-fingerprint, zodat we ook de ondertekening daarvan weer eens ter hand
kunnen nemen.[/citaat]

Heel goed. Jammer dat ik er dit keer niet bij kan zijn :-(

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11