[linux] Onbegrijpelijks onbegrijpelijk "opgelost"

Zo Feb 27 12:15:11 CET 2005

On Sun, 27 Feb 2005, Julien Michielsen wrote:
> ..[knip]  Dat vereiste nieuwe jre-installatie (heb alles opnieuw
> ge-installeerd), die ik in /usr/local neer wilde zetten. Echter:
> bij het uitpakken daarvan:
> ./jre-1_5_0_01-linux-i586-rpm.bin
> bash: ./jre-1_5_0_01-linux-i586-rpm.bin: /bin/sh: bad interpreter:
> Permission denied

En nu heeft dat commando de rpm net uitgepakt. Wanneer ik het bru-
commando uitvoer doet het wat het moet. Geeft een soort van opluchting
dat het doet wat moet, maar geeft een vervelend gevoel dat exact het
zelfde commando eerst niet wilde, en dat ik nog niet weet wat er mis
was.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl