[linux] Re: Webdav

Emiliano Heyns emiliano op iris-advies.nl
Zo Feb 27 14:04:14 CET 2005

Daniel C. von Asmuth wrote:

>Dat maakte geen verschil uit

Geeft IE een errormelding als je 'open as folder' probeert? Er zijn PCs
op het werk waar webdav niet werkt omdat de betreffende functionaliteit
niet was geinstalleerd (is blijkbaar een uitbreiding op en geen
integraal onderdeel van IE). Een herinstallatie van IE6 hielp toen.

Emile