[linux] Re: key signatures

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Feb 27 15:07:10 CET 2005

On Sunday 27 February 2005 14:48, Folkert van Heusden wrote:
> Nee, dat zijn de steden waar de meeste mensen voor aangemeld zijn.
> Als je nou jouw woonplaats invult, dan zul je zien dat daar (misschien)
> ook de nodige mensen sign-bereid zijn.

Inderdaad als ik op mijn woonplaats Utrecht zoek vindt ik 6 mensen. Het is mij
echter nog niet helemaal duidelijk wat ik daar mee zou moeten dan, want ik
ken ze geloof ik geen van alle.

De hele site heeft  1688 people in de database zitten, dus hoewel het idee
heel prijzenswaardig is, heeft het (nog) niet de basis waarmee hij erg
nuttig is, vrees ik.
--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra