[linux] Re: welke onderwerpen voor starters

Roland Leurs roland.leurs op home.nl
Ma Feb 28 19:33:16 CET 2005

Hi Jelle,

> Wat denken jullie dat een goed onderwerp zou zijn? Of je nu starter, poweruser
> of guru bent, in je mening ben ik geinteresseerd.

Zelf heb ik al drie maal een introductie voor linuxstarters gegeven,
waarbij diverse onderwerpen aan bod komen, zoals wat is Linux en wat kan
je ermee; ook komen onderwerpen aan bod zoals het installeren,
filesystems, printen, backup en software installaties. Ook VI heb ik
kort aangestipt. Er zijn hier twee versies van, eentje bestaat uit vijf
delen en een kortere (minder uitgebreid) uit twee delen. Elk deel is
goed voor 1 tot 1,5 uur spreekbeurt.

De korte versie kan je downloaden van
http://members.home.nl/roland.leurs/atomclub . Mocht je echt interesse
hebben in de lange versie, laat het me maar even weten.

Groeten,
Roland Leurs