[linux] bevestigiging ontvangst mail berichten bestaand mail-protocol?

Ma Feb 28 22:11:47 CET 2005

Kennissen van mij waarvoor ik de brievenbus ben, en daaromtrent regel-
natig met hen communiceer, hebben mij gevraagd of mijn mail-programma
niet de zelfde fasciliteit heeft als outlook, en automatisch een
ontvangst van hun e-mail berichten kan bevestigen.  Bestaat iets derge-
lijks in linux-land? (De door mij gebruikte mailers zijn pine en kmail)

bvhd
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl