[linux] Re: dus nu staat er voor?

Evert Jan van Ramselaar evertjan op vanramselaar.nl
Zo Jan 23 18:38:26 CET 2005

On Sun, January 23, 2005 17:52, Koen de Jonge said:

> Mooi, wil de moderator van deze lijst dat dan aanpassen?

Euhm... van mij mag het helemaal weg hoor. En anders hoe korter hoe beter.
Met wat regels in je .procmailrc kun je je mail prima uitsplitsen.

Er is trouwens mailinglistsoftware waarin gebruikers zelf kunnen kiezen of
en wat voor subject prefix ze willen. Zou dat hier ook een mogelijkheid
zijn?