[linux] Re: dus nu staat er voor?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Jan 23 18:52:05 CET 2005

On Sunday 23 January 2005 18:38, Evert Jan van Ramselaar wrote:
> Euhm... van mij mag het helemaal weg hoor. En anders hoe korter hoe beter.
> Met wat regels in je .procmailrc kun je je mail prima uitsplitsen.
Ik kijk graag plaatjes, met kmail kan dat uitsplitsen ook. hoef je ook niet
eerst je mail locaal te halen etc. wel lastig dat het list-id nou weer
wijzigt.

> Er is trouwens mailinglistsoftware waarin gebruikers zelf kunnen kiezen of
> en wat voor subject prefix ze willen. Zou dat hier ook een mogelijkheid
> zijn?
Gezien de tijd die deze migratie heeft gekost denk ik dat dat je hand
overspelen is. Maar wie weet, als het balletje eenmaal rolt...

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

In theory theory and practice are equal,
however, in practice they differ.