[linux] Re: bijna-crash bij branden van CD (kernel 2.6.8.1)

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Wo Jan 26 18:54:21 CET 2005

On Wednesday 26 January 2005 18:45, Ulrich wrote:
> Iemand een idee wat hier aan de hand was?
Geen flauw idee. er was iets met 2.6.8 kernels en cdr, mar volgens mij had dat
niet die symptomen.

> Als CD branden met de brander als ATAPI geen sukses is, hoe kun je dan wel
> met een kernel-2.6.x CD's branden?
Works for me:
uname -a
Linux nietsch 2.6.7-1-686 #1 Thu Jul 8 05:36:53 EDT 2004 i686 GNU/Linux
op debian met k3b.

Als iemand nog ergens een recente debian kernel met uml skas patch heeft, hou
ik mij gaarne aanbevolen.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

In theory theory and practice are equal,
however, in practice they differ.