[linux] MSI dvd-schrijver na 7 mnd kaduuk => slecht product of pech?

Do Jan 27 10:49:24 CET 2005

Mijn dvd-schrijver maakt momenteel een hoop lawaai, en kan geen cd's meer
lezen.  Wanneer ik ermee terug ga naar de winkel denk/hoop ik een ander/nieuw
model mee naar huis te krijgen.  Weet alleen niet of ik dan weer een MSI moet
pakken of beter een ander merk kan kiezen. Want gebeurt het weer na +5
maanden dan is de garantie opgehouden. Nog meer mensen met slechte MSI-
ervaringen?
bvd
--
Julien Michielsen